SAYA ADALAH PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA (ID: 880309).


“Ya Allah bahawasanya waktu duha itu waktu duhamu, kecantikan itu ialah kecantikanmu , keindahan itu keindahanmu, kekuatan itu kekuatanmu ,kekuasaan itu kekuasaanmu dan perlindungan itu perlindunganmu “. ” Ya Allah jika rezekiku masih di atas langit , turunkanlah dan jika ada di dalam bumi, keluarkanlah, jika sukar mudahkanlah, jika haram sucikanlah. ,Jika masih jauh dekatkanlah. Berkat waktu duha, keagungan, keindahan, kekuatan dan kekuasaanmu, limpahkanlah kepada kami segala yang telah engkau limpahkan kepada hamba-hambamu yang soleh”

Followers

Wednesday 4 July 2012

Testimoni set menyusu shaklee

Inilah testimoni mommies yg telah mencuba set breastfeeding shaklee





 susu mummy lemak berkrim

baby cepat kenyang dan senang tido malam..so, kita pun boleh la tido dengan selesanya :)




 Badan sehat dan cergas
milk production improve in quality and quantity


Banyak kan susu dia
sekali pam dapat 15 oz 



:)





Mesti anda tertanya2 apa itu 3M.... itulah super dooper booster yang paling glamor.(refer gbr di bwh). Pendek kata , ia lengkap memenuhi keperluan nutrisi seorang ibu menyusu.... Jadi anda nilaikan sendiri yg mana satu anda inginkan utk dijaddikan milk booster anda... yang penting jgn lupa konsep supply n demand dan juga menadah tangan memohon doa padaNya.. 




mmm seronok tak baca testi2 ni?
saya tumpang gembira mommies sekalian dapat hasilkan susu asli yg sudah tentunya terbaik utk anak2 kita....

Anda bagaimana?






Mahu mencuba Shaklee? Kami menyediakan trial pack Shaklee untuk 30 hari consume ,free delivery.. Boleh sms kan kepada saya 019-9824691 atau boleh guna ID saya 880309 di mana2 branch Shaklee berdekatan untuk mendapatkan full pack.

No comments:

Post a Comment